رهبر انصارالله از طرح آمریکا و متحدانش علیه کشورهای اسلامی خبرداد

پنج شنبه 12 خرداد 1401 - 18:32:55
رهبر انصارالله از طرح آمریکا و متحدانش علیه کشورهای اسلامی خبرداد

تهران- الکوثر: عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به مناسبت سالگرد «جنبش فریاد در برابر مستکبرین» سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر انصارالله یمن در آغاز این سخنرانی گفت: آمریکا رویدادهای 11 سپتامبر را بهانه ای برای هدف قرار دادن امت و سیطره کامل بر آن قرار داد، دشمنان کوشیدند هر امکاناتی برای دشمن اسرائیلی فراهم کنند تا نماینده مستقیم آمریکا و غرب در منطقه باشد.

وی افزود: آمریکا و همپیمانانش برای اشغال کشورهای عربی و اسلامی و ضربه زدن به کشورهای دیگر برای سیطره کامل بر امت برنامه ریزی کرده اند، با توجه به اقدامات دشمن، ما باید نسبت به خطرات ناشی از این اقدامات موضع گیری کنیم.

سید عبدالملک الحوثی با شعار فریاد در برابر مستکبرین، رویکردش در زمینه مقابله با حملات خصمانه علیه امت را بیان نمود و گفت: این شعار در واقع شعار امت در برابر دشمنانش است که با آن خشم و اعتراض خود نسبت به توطئه های دشمنان را ابراز می کنند، هدف از شعار فریاد در برابر مستکبرین تقویت جبهه داخلی مسلمانان در برابر نفوذ همه جانبه آمریکاست.

وی تاکید کرد: امت نیازمند باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار بماند و خود را در برابر نفوذ تقویت کند، این شعار در چارچوب فعالیتهای گسترده فرهنگی و اقدامهای عملی ماننتد تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی قرار دارد.

الحوثی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی از حمله آمریکایی غربی برای حذف کامل آرمان فلسطین استفاده کرد، هدف دشمن آن است که هیچ مانعی در مسیر توطئه های آمریکایی اسرائیلی نباشد و جهان اسلام به مرتعی حاصلخیز برای این توطئه ها تبدیل شود، فریاد در برابر مستکبرین در واقع شعار برائت از دشمنان امت و دشمنان بشریت هستند که پلیدترین جنایات را مرتکب می شوند.

الحوثی با اشاره به شعار «فریاد در برابر مستکبرین» گفت این شعار در واقع همان شعار ساخت زیربنای نظامی، اقتصادی و تمدنی امت بر اساس هویت اسلامی است، این شعار دروغ بودن شعارهای دشمنان امت در زمینه آزادی اندیشه و بیان را اثبات کرد به ویژه پس از آنکه به شکلی خصمانه به مقابله با امت پرداختند، یک سال بعد از مطرح شدن این شعار، سفارت آمریکا در صنعا به قدری خشمگین شد که دولت دست نشانده اش را وادار به مقابله با آن کرد، سفیر آمریکا روند بازداشت هر شخصی که این شعار را سر داد، شخصا پیگیری کرد به رغم اینکه تظاهرات شعار دهندگان، مسالمت آمیز و قانونی بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 12 خرداد 1401 - 18:32:46