مقام یمنی : برای هر شرایطی کاملا آماده هستیم

چهار شنبه 11 خرداد 1401 - 17:20:3
مقام یمنی : برای هر شرایطی کاملا آماده هستیم

تهران- الکوثر: وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به دستورات رهبر جنبش انصارالله برای مقابله با هر شرایط اضطراری کاملاً آماده و پایبند هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ناصر العاطفی با تایید اینکه نیروهای ائتلاف متجاوز از آتش بس برای نظم بخشیدن به صفوف خود و اجرای نقشه‌های خصمانه خود استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به دستورات رهبر جنبش انصارالله برای مقابله با هر شرایط اضطراری کاملاً آماده و پایبند هستند.
العاطفی تاکید کرد که نیات نیروهای متجاوز در سطوح نظامی و بشردوستانه، توطئه خود را از طریق مبارزه و مخالفت با تمام گام‌ها و ابتکارات صلح که خواستار پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه است، آشکار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح یمن با استقامت و صبر در مواضع اعلام شده به دستورات رهبر انصارالله یمن پایبند هستند.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت: امیدوار بودیم که آتش بس سازمان ملل آغازی برای پایان دادن به تجاوز و محاصره و ایجاد گام‌های مبتنی بر اعتماد و احساس مسئولیت باشد، اما با توجه به واقعیت‌های میدانی متوجه شدیم که متجاوزان به شرایط آتش بس پایبند نیستند و این نشان می‌دهد که ما با دشمنی روبرو هستیم که به زبان صلح اعتقادی ندارد و رویکرد جنایتکارانه و نفرت عمیق او از مردم ما در همه رفتارهایش او را کنترل می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای متجاوز با سوء‌استفاده از آتش بس، صفوف نظامیان خود را بازیابی می‌کنند و نقشه‌ها و سناریوهای خصمانه خود را که امروز با نام های مختلف از جمله "شورای ریاستی یمن" در حال وقوع است، اجرا می‌کند.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن ادامه داد: برای مقابله با هر شرایط اضطراری و همه گزینه‌های نظامی کاملا آماده هستیم و می‌توانیم در صلح یا جنگ حقوق خود را بگیریم.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
 


چهار شنبه 11 خرداد 1401 - 12:12:27

پربازدیدها