به تهیه کنندگی مجیداسماعیلی وحسین سلطانی

پخش انیمیشن جذاب «راز دوستی» به زودی از شبکه الکوثر

دو شنبه 16 خرداد 1401 - 22:5:2
پخش انیمیشن جذاب «راز دوستی» به زودی از شبکه الکوثر

تهران - ویژه الکوثر: مجید اسماعیلی که این روزها با برنامه عصر جدید در بین مردم بیشتر شناخته شده و از تهیه کنندگان خوب حوزه کودک و به ویژه انیمیشن است، هم اکنون در حال ساخت یک انیمیشن ویژه برای شبکه جهانی الکوثر است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارای شبکه های متنوع و گروههای مختلف تولید محتوا برای مخاطبین خارج از کشور است. این معاونت فقط یک گروه کودک تلویزیونی دارد که در شبکه جهانی الکوثرفعال است. 

به بهانه تولید انیمیشن «راز دوستی» به سراغ این گروه رفته و با خانم سمیه مروتی مدیر این گروه گفتگوی کوتاهی داشتیم. 

خانم مروتی در ابتدا درباره محتوای انیمیشن "راز دوستی" گفت: این انیمیشن در ظاهر، داستان پدر بزرگی است که گم شده است و چهار نوه او برای یافتن پدربزرگشان به کشورهای مختلف سفر می کنند ولی اساسا این انیمیشن برای حمایت از محور مقاومت و رسوا کردن جریان ظالم صهیونیسم تولید شده و به جرات می توان گفت کلیدواژه این انیمیشن « مقابله با جریان غربی- عبری و عربی » است. 

این مستند در 22 قسمت 10 دقیقه ای به تهیه کنندگی آقایان مجید اسماعیلی و حسین سلطانی به مدت 2 سال تهیه و به زبان فارسی تحویل شبکه جهانی الکوثر شده است و هم اکنون در بیروت در حال دوبله به زبان عربی است. 

متن این این انیمیشن را ماه منیر داستان پور نوشته است و فاطمه دهنو خلجی و پروانه دهنوی آن را کارگردانی کرده اند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv


یک شنبه 1 خرداد 1401 - 16:33:5