هشدار اسماعیل هنیه به رژیم صهیونیستی درباره یورش به مسجدالاقصی

یک شنبه 1 خرداد 1401 - 15:45:0
هشدار اسماعیل هنیه به رژیم صهیونیستی درباره یورش به مسجدالاقصی

تهران - الکوثر : رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رژیم صهیونیستی درباره یورش به مسجدالاقصی و برگزاری راهپیمایی موسوم به «پرچم» هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس روز یکشنبه گفت، غزه و مقاومت همان طرفی بود که شمشیر را در برابر اشغالگر از غلاف بیرون کشید و عمق رژیم صهیونیستی را هدف گرفت.

هنیه تاکید کرد، سیف القدس یک نقطه تحول مهم در مسیر نبرد با دشمن صهیونیستی بود و در را به روی مرحله جدید و متفاوت باز کرد. این نبرد یک نبرد فراگیر و چند بعدی بود که تأثیرات آن فقط محدود به مسأله فلسطین نمی‌شود بلکه تأثیرات آن به کل منطقه و جامعه بین‌الملل کشیده شد.

رئیس دفتر حماس گفت، نبرد سیف القدس نظریه بازدارندگی، جنگ‌های برق‌آسا و انتقال به سرزمین دشمن را کنار زد. ابتکار عمل القسام و گروه‌های مقاومت، نظریه بازدارندگی در مقابل دشمن را ایجاد کرد.

رئیس دفتر حماس افزود، مقاومت با سیف القدس نبرد را به داخل سرزمین فلسطین کشاند و وجب به وجب فلسطین هدف اقدامات اطلاعاتی مقاومت، شلیک موشک و پرواز پهپادهای مقاومت بود. سیف القدس عناصر جدیدی را به موازنه قدرت راهبردی ملت فلسطین معرفی کرد.

هنیه افزود: موازنه قدرت راهبردی امروز به نفع ماست. نبرد سیف‌القدس، سرزمین، ملت و مسأله فلسطین را متحد کرد و موانع جغرافیایی در داخل فلسطین را برداشت.

هنیه تأکید کرد، ملت فلسطین و در مقدمه آن مقاومت در قدس و کرانه باختری اجازه اجرایی شدن این خزعبلات یهودی در مسجدالاقصی را نخواهد داد.

حدود ۳۰ سال است که صهیونیست‌ها راهپیمایی تحت عنوان راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برگزار می‌کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی، شعارهایی علیه فلسطینی‌ها سر می‌دهند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 1 خرداد 1401 - 15:30:40