رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی .. نگرانی تل آویو از قدرت مقاومت

یک شنبه 1 خرداد 1401 - 12:30:17
رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی .. نگرانی تل آویو از قدرت مقاومت

تهران - الکوثر : منابع رسانه ای از آغاز رزمایش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، از روز یکشنبه تا پنجشنبه نیروی هوایی اسرائیل مانورهایی انجام می‌دهد و در جریان آن حرکت انواع هواپیماها و جنگنده‌ها در سراسر سرزمین‌های اشغالی انجام خواهد شد.

همزمان، منابع خبری اعلام کردند، رزمایش‌های نظامی دیگری توسط نیروهای زمینی اسرائیل در مناطق "منشیه"،‌" وادی عاره" و جزرییل برگزار خواهد شد.

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند، شمشیر قدس همچنان بیرون از غلاف است و ارتکاب هرگونه حماقت در قبال مسجدالاقصی و فرماندهان مقاومت، درهای جهنم را به روی صهیونیست‌ها بازخواهد کرد. 

نظامیان صهیونیست هر روز به شهرها، شهرک‌ها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی و خانه‌های فلسطینیان یورش می‌برند و آنهارا به شهادت می رسانند. 

سال گذشته گروههای مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «سیف القدس» را انجام دادند. 

«سیف القدس» یا «شمشیر قدس» جنگ گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است که 11 می سال ۲۰۲۱ میلادی به وقوع پیوست و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت. گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه به‌ ویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تحمیل خسارت‌های فراوان به صهیونیست ها در این جنگ پیروز شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 1 خرداد 1401 - 12:30:7