عبدالملک بدرالدین : عادی سازی روابط سندی برای واگذاری منطقه به اسرائیل است

جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 14:55:0
عبدالملک بدرالدین : عادی سازی روابط سندی برای واگذاری منطقه به اسرائیل است

تهران - الکوثر : رهبر انصارالله یمن تاکید کرد، عادی سازی روابط رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی مسیری برای هموار کردن راه برای تسلط بر منطقه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با جمعی از رهبران و مسئولان استان اب سخنانی اظهارکرد: دشمنان از هر طریقی سعی دارند تخم نفاق و فتنه را در صفوف ملت یمن بکارند و حاصل آن را به نفع خود و به ضرر ملت از طریق اختلافات برداشت کنند.

الحوثی افزود: دشمنان به صراحت اذعان دارند که در سایه آتش بس همچنان به فکر انجام اقدامات خصمانه در مراحل آینده هستند. اقدامات و تحرکات اخیر دشمنان هم برگرفته از شکست‌ها و ناکامی‌های سابقشان در مراحل و جبهات مختلف است.

رهبر انصارالله  یمن با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها پس از آنکه مطمئن شدند عواملشان دستورات را به خوبی اجرا کردند تصمیم به ساخت پایگاه‌هایی در حضرموت و المهره و عدن گرفتند، گفت: نمی‌توانیم اجازه دهیم آمریکاییها برای ما تصمیم بگیرند، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیزمسیری است برای هموار کردن راه جهت تقدیم منطقه به این رژیم.

چهار کشور عربی امارات، بحرین، سودان و مغرب، سال 2020 با فشار و وساطت آمریکا و بدون توجه به جنایات رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان ، روابط خود را با  رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کردند. این اقدام با موجی از مخالفت ها در کشورهای عربی و اسلامی مواجه شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 14:42:8