گردانهای قسام : نبرد «سیف‌القدس» آغاز روزهای سیاه اشغالگران بود

جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 12:33:1
گردانهای قسام : نبرد «سیف‌القدس» آغاز روزهای سیاه اشغالگران بود

تهران - الکوثر : معاون فرماندهی گردان‌های «القسام» تاکید کرد، نبرد «سیف‌القدس» بازتاب‌ها و نتایجی راهبردی بر اشغالگری صهیونیست‌ها داشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «مروان عیسی» معاون فرماندهی گردان‌های القسام امروز جمعه تصریح کرد، نبرد «سیف القدس» سرآغاز روزهای سیاهی بود که در انتظار دشمن صهیونیستی تا نابودی آن است.

معاون فرمانده گردان‌های القسام تاکید کرد، سیف القدس تاثیراتی راهبردی بر پیکر دشمن غاصب و آینده آن در سرزمین فلسطین گذاشت.

عیسی در ادامه افزود، خون شهدا پلی برای آزادی و بازگشت مردم فلسطین به سوی سرزمین‌شان خواهد شد.

وائل عیسی سال گذشته و طی بمباران رژیم صهیونیستی در نبرد سیف القدس، به همراه «حسن القهوجی» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام مورد هدف نظامیان اشغالگر قرار گرفته و هر دو به شهادت رسیدند.

اخیراً «گردان‌های عزالدین القسام» در اولین سالگرد نبرد سیف‌القدس،  تصاویری از سلاح‌هایی را که برای اولین بار در طول نبرد به کار گرفته شدند، به نمایش گذاشتند. 

«سیف القدس» یا «شمشیر قدس» جنگ گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است که 11 می سال ۲۰۲۱ میلادی به وقوع پیوست و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت. گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه به‌ ویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تحمیل خسارت‌های فراوان به صهیونیست ها در این جنگ پیروز شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 12:32:53

دسته بندی :

پربازدیدها