جبران باسیل : رای به جعجع، رای به اسرائیل و داعش است

جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 12:39:53
جبران باسیل : رای به جعجع، رای به اسرائیل و داعش است

تهران - الکوثر : رهبر جنبش آزاد میهنی لبنان، رئیس حزب نیروهای لبنانی را دست‌نشانده کشورهای عربی خواند و انتخاب او را رای دادن به «اسرائیل» و «داعش» دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سمیر جعجع» رئیس حزب نیروهای لبنان ، متحد کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی و امارات عربی متحده است که نیروهایش تاکنون با پول‌های آن‌ها، اقدامات خرابکارانه و حملات بی‌شرمانه‌ای را علیه لبنان و امنیت این کشور انجام داده است.

«جبران باسیل» سیاست‌مدار لبنانی و رهبر جنبش آزاد میهنی در سخنرانی انتخاباتی خود، «سمیر جعجع» رئیس حزب نیروهای لبنان را بخشی از پروژه اسرائیلی در لبنان خواند و او را دست‌نشانده این رژیم اشغالگر عنوان کرد.

باسیل  گفت:«اسرائیل ما را به یک جنگ داخلی کشاند و خود اسرائیلی‌ها هستند که مانع از استخراج نفت و گاز در لبنان می‌شوند،  اسرائیلی‌ها هر روز در هوا و دریا به ما تجاوز می‌کنند و نیم میلیون پناهنده فلسطینی در کشور ما رها کرده‌اند».

رهبر جنبش آزاد میهنی لبنان همچنین تصریح کرد: «اسرائیل یک روز خوش برای لبنان نمی‌خواهد و هدفش ضربه زدن به ثبات است. حالا هم به صورت مستقیم جعجع را به کار گرفته است؛ درست مثل روزهای جنگ داخلی در لبنان. این روزها نیز اسرائیل از طریق متحدان منطقه‌ای‌اش، به جعجع پول می‌رساند و او را مثل یک دست‌نشانده برای جاسوسی در این کشور به کار گرفته‌اند».  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 12:39:33

دسته بندی :