داوود شهاب : حضور اعتکاف کنندگان مسجد الاقصی را از یهودی سازی مصون می سازد

پنج شنبه 15 اردیبهشت 1401 - 18:15:0
داوود شهاب : حضور اعتکاف کنندگان مسجد الاقصی را از یهودی سازی مصون می سازد

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد، امیدواری ما به حضور ملت فلسطین در صحنه است و مقاومت با سلاح و شمشمیر از این حضور محافظت می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «داوود شهاب» مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی گفت:  امروز حضور گسترده اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی از تقسیم زمانی و مکانی این مکان مبارک و مقدس جلوگیری کرد و همین حضور آن را از خطر یهودی سازی مصون می‌دارد.

شهاب افزود: امروز و همه روزهای دیگر، امیدواری ما به حضور ملت فلسطین است و همواره نیز از آن محافظت خواهیم کرد.

این درحالیست که گروه‌های مقاومت فلسطین شب گذشته در بیانیه‌هایی جداگانه درباره تبعات این اقدام به تل‌آویو هشدار دادند. رسانه‌های عبری هم  دیشب اعلام کردند که نهادهای امنیتی تل‌آویو هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین را جدی گرفته‌اند و در اطراف قدس و تل‌آویو سامانه‌های گنبد آهنین مستقر کرده اند.

جنبش حماس هم امروز در پی ورود  شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی، به صهیونیستها هشدار داد که این اقدام ممکن است به درگیری فراگیر در فلسطین اشغالی منجر شود. 

گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست هفته جاری در فراخوانی از صهیونیست‌ها خواستند که امروز (پنجشنبه) به مناسبت روز به اصطلاح استقلال رژیم صهیونیستی (اشغال فلسطین) به مسجد الاقصی بروند.

رژیم صهیونیستی نیز «باب المغاربه» مسجدالاقصی را به همین منظور باز کرد و گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند.ساعاتی بعد منابع رسانه ای از عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از صحن های مسجد الاقصی به دلیل حضوراعتکاف کنندگان فلسطینی خبر دادند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 اردیبهشت 1401 - 17:47:8