فوزی برهوم : مقاومت، سپر محافظ مقدسات و بر هم زننده محاسبات دشمن است

پنج شنبه 15 اردیبهشت 1401 - 16:53:31
فوزی برهوم : مقاومت، سپر محافظ مقدسات و بر هم زننده محاسبات دشمن است

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، حضور ملت فلسطین در صحنه و حمایت مقاومت از آن را سپر محافظ مقدسات و بر هم زننده محاسبات رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در واکنش به تعرض و یورش صبح امروزپنجشنبه  نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی گفت: اقدامات شجاعانه و قهرمانانه اعتکاف کنندگان و همه ملت فلسطین در شهر اشغالی قدس نشان دهنده اراده محکم و عزم قوی و شکست ناپذیر و تسخیر ناپذیر آنها است.

«فوزی برهوم افزود: حضور گسترده اعتکاف کنندگان زن و مرد در مسجد الاقصی و ثبات و اصرار آنها بر مقابله با رژیم صهیونیستی که از حمایت و پشتیبانی مستمر مقاومت برخوردار است، یک قدرت و توان واقعی میدانی را تشکیل می‌دهد که سپر محافظ برای مقدسات به شمار می‌رود و محاسبات دشمن را به هم ریخته و برنامه آن را به شکست کشانده است.

این درحالیست که گروه‌های مقاومت فلسطین شب گذشته در بیانیه‌هایی جداگانه درباره تبعات حضور امروزصهیونیستها  به مسجدالاقصی به تل‌آویو هشدار دادند. رسانه‌های عبری هم  دیشب اعلام کردند که نهادهای امنیتی تل‌آویو هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین را جدی گرفته‌اند و در اطراف قدس و تل‌آویو سامانه‌های گنبد آهنین مستقر کرده اند.

جنبش حماس   امروز هم  ، به صهیونیستها هشدار داد که این اقدامات تحریک آمیز  ممکن است به درگیری فراگیر در فلسطین اشغالی منجر شود. 

گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست هفته جاری در فراخوانی از صهیونیست‌ها خواستند که امروز (پنجشنبه) به مناسبت روز به اصطلاح استقلال رژیم صهیونیستی (اشغال فلسطین) به مسجد الاقصی بروند.

رژیم صهیونیستی نیز امروز «باب المغاربه» مسجدالاقصی را به همین منظور باز کرد و گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند.ساعاتی بعد منابع رسانه ای از عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از صحن های مسجد الاقصی به دلیل حضوراعتکاف کنندگان فلسطینی خبر دادند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 اردیبهشت 1401 - 16:53:25

دسته بندی :