بیانیه حزب‌الله لبنان درباره تجاوز دیشب رژیم صهیونیستی

دو شنبه 5 اردیبهشت 1401 - 13:37:16
بیانیه حزب‌الله لبنان درباره تجاوز دیشب رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: جنبش حزب‌الله لبنان درباره حمله بامداد امروز دوشنبه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن اسرائیلی حدود ساعت ۱:۵۵ بامداد امروز دوشنبه از منطقه "خربة ماعر" اقدام به شلیک تعدادی گلوله تانک و خمپاره به سمت برخی مناطق جنوب لبنان کرد.

حزب‌الله لبنان در ادامه گزارش داد، شش خمپاره به حدفاصل دو شهرک "علما الشعب" و "طیر حرفا" اصابت کرد و ۱۰ گلوله خمپاره نیز به منطقه "ام الرب" در جنوب شهرک "الضهیره" اصابت کرد و نیز توپخانه دشمن با هشت خمپاره منطقه جبل باسیل در غرب شهرک "رامیة" را هدف قرار داد.

رسانه جنگ حزب الله در ادامه اعلام کرد: این حمله توپخانه‌ای همراه با شلیک ۲۰ منور در آسمان شهرک‌های "شیحین"، "مروحین" و "زبقین" از سوی دشمن انجام شد که در اثر آن آتش‌سوزی در منطقه‌ای جنگلی در حومه شهرک شیحین ایجاد شد، در ادامه حمله توپخانه‌ای دشمن در ساعت ۳:۳۰ دوباره آغاز شد و این بار ۹ گلوله خمپاره به منطقه واقع در حدفاصل "حامول" و شهرک "طیر حرفا" اصابت کرد.

دشمن اسرائیلی شامگاه یکشنبه مدعی شده بود که دو موشک از داخل خاک لبنان شلیک شده و به اطراف شهرک "شلومی" واقع در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 5 اردیبهشت 1401 - 13:37:9

پربازدیدها