حمله شدید الازهر به یک سریال مصری

شنبه 27 فروردین 1401 - 16:15:32
حمله شدید الازهر به یک سریال مصری

تهران- الکوثر: مرکز فتوای «الازهر» به سریال مصری «فاتن امل حربی» به شدت حمله کرد و نسبت به تحریف چهره علمای دینی و تمسخر آیات قرآن کریم هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بیانیه صادره از الازهر آمده است: معرفی عمدی عالم دینی اسلامی با عمامه سفید الازهر در قامت یک فرد کم خرد، بدون ثبات رای، فاقد جوانمردی، بد سرشت و کم توان در بیان منظور خود– در برخی آثار هنری – برتری جویی محکوم و تحریف عمدی غیرقابل قبولی است که بیش از آنکه به علمای دینی خدشه وارد کند، به خود مخالفان آنها خدشه وارد می کند و تناسبی با احترام مردم بزرگ مصر به علمای دینی ندارد.

در این بیانیه تاکید شده، انتساب این اوصاف ناپسند به علما، فریبکاری و قیمومیت و خلط مبحث عمدی است که هدف آن تحریف و خدشه به وجهه آنها و پایین آوردن مقام و مرتبه آنها و نیز تحریف مفاهیم دین و تهی کردن آن از محتوای خود است.

الازهر خاطرنشان کرده که، تمسخر آیات قرآن کریم، تحریف عمدی معانی آنها و ارائه تفسیرهای نادرست از آنها به عنوان تفسیر صحیح با هدف ایجاد بحث و جدل، با همه معیارهای دین وعلم و عمل جرمی بزرگ و انکار آشکار مسلمات (دینی) است.

سریال «فاتن امل حربی» داستان زنی است که مشاور املاک است و تصمیم می گیرد که از همسرش «سیف» جدا شود. او سپس با مشکلات زیادی روبرو می شود و مسئولیت بزرگ کردن دو دخترش را به تنهایی بر عهده می گیرد و با مشکلات قانونی در زندگی خود متوجه می شود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید


شنبه 27 فروردین 1401 - 16:15:24

دسته بندی :