حزب‌الله لبنان : عملیات جوان فلسطینی درتل آویو ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد

جمعه 19 فروردین 1401 - 15:26:0
حزب‌الله لبنان : عملیات جوان فلسطینی درتل آویو ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد

تهران - الکوثر : حزب الله لبنان اعلام کرد، عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو، نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیستی و شکست دستگاه‌های امنیتی این رژیم است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، "رعد فتحی عازم" جوان فلسطینی پنج شنبه شب  در منطقه "دیزنگوف" تل آویو  در  یک عملیات مقاومتی، 2 صهیونیست را به هلاکت رساند و 16 نفر دیگر را زخمی کرد. رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این حادثه در تل آویو بی‌سابقه بوده است.

حزب‌الله لبنان امروز جمعه در واکنش به این عملیات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر اعضای مقاومت فلسطین قدرت و توانایی خود را برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی و پاسخ به جنایت‌های آن و انجام حملات در عمق اراضی اشغالی ثابت کردند.

حزب‌الله لبنان دراین بیانیه تصریح کرد، عملیات قهرمانانه وموفقیت آمیز «رعد فتحی حازم» جوان فلسطینی در تل آویو  نشان می‌دهد که تصمیم ملت فلسطین ادامه مبارزه است و عزم و اراده آن‌ها قوی‌تر از اراده اشغالگران است.

حزب‌الله لبنان همچنین قهرمانی‌های ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت را ستود واز آزادگان جهان و ملت‌های عربی و اسلامی خواست در کنار ملت فلسطین باشند و از آن حمایت کنند.

پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان داده و اعلام کرده بودند، مقاومت مسلحانه تنها گزینه‌ای است که رژیم صهیونیستی را از تداوم ارتکاب جنایت‌هایش علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی باز می‌دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 19 فروردین 1401 - 15:8:6