تحلیلگر صهیونیست:

انصارالله نقاط ضعف ریاض و ابوظبی را شناسایی کرده است

یک شنبه 7 فروردین 1401 - 11:40:31
انصارالله نقاط ضعف ریاض و ابوظبی را شناسایی کرده است

تهران- الکوثر: یک تحلیلگر صهیونیست در واکنش به عملیات موفق اخیر یمن به تاسیسات نظامی و اقتصادی عربستان سعودی گفت، ریاض و ابوظبی دریافته‌اند که صنعاء نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده و بدون تردید هدف می‌گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «یارون اشنایدر» کارشناس امور عربی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به هدف قرار گرفتن تاسیسات آرامکو و چند مرکز مهم دیگر در عربستان گفت، در سایه افزایش تهدیدات یمن علیه کشورهای حاشیه خلیج فارس، همکاری این کشورها با رژیم اسرائیل بیشتر می‌شود.

اشنایدر ادامه داد، جنبش انصارالله پس از هفت سال از اعلام جنگ «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی علیه یمن، حملات خود به عربستان سعودی را افزایش داده است، بن سلمانی که موفق به نابودی انصارالله نشد. سران انصارالله بر قدرت و دامنه تهدیدات خود افزوده‌اند و امروز اسرائیل نیز در دامنه همین تهدیدات است.

وی افزود، مقامات سعودی و اماراتی فهمیده‌اند که انصارالله نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده‌ است و بدون تردید آنها را هدف قرار می دهد. این دو کشور حاشیه خلیج فارس در حال حاضر به دنبال پاسخی برای این تهدیدات هستند.

اشنایدر در ادامه گفت، عربستان و امارات از پاسخ آمریکا به درخواست کمک آنها ناامید شده‌اند و دنبال کمک می‌گردند. کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال صنایع امنیتی اسرائیل هستند و محور دیدارهای اخیر میان اسرائیل و این کشورها نیز همین موضوع است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 7 فروردین 1401 - 11:40:25

دسته بندی :