شیخ نعیم قاسم : توافق هسته‌ای ، قدرت محور مقاومت را افزایش خواهد داد

دو شنبه 1 فروردین 1401 - 17:49:18
شیخ نعیم قاسم : توافق هسته‌ای ، قدرت محور مقاومت را افزایش خواهد داد

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت، توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران قدرت محور مقاومت را افزایش خواهد داد، در نتیجه قدرت مقابله با رژیم صهیونیستی نیز بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مشکلات داخلی، باعث تضعیف رژیم صهیونیستی شده است، تصریح کرد تجاوزات آمریکا در جهان هیچ حرمتی برای کسی باقی نگذاشته است؛ زیرا این کشور، کشورهای امن را نابود می‌کند.

شیخ قاسم با اشاره به انتخابات پارلمانی لبنان، از رفتارهای غیرمتعارف رقبای حزب الله در انتخابات انتقاد کرد و گفت، این تلاش‌ها راه به جایی نخواهد برد.

انتخابات پارلمانی لبنان قرار است ۱۵ ماه مه (۲۵ اردیبهشت ماه) برگزار شود.

معاون حزب الله لبنان گفت، هر کس در رسانه‌ها، به حزب الله حمله می‌کند تا رأی به دست بیاورد، اما اینها با وجود تمامی مبالغ مالی که برای مبارزه با حزب الله  دریافت می‌کنند، شکست خواهند خورد.

شیخ قاسم  از دولت لبنان خواست برای حل مشکلات مردم این کشور، به دنبال راهکار باشد و طرح بهبود وضعیت معیشت مردم لبنان را تدوین کند.

 رژیم صهیونیستی بقدری از شکل گیری هر گونه توافقی در وین درخصوص مذاکرات هسته ای ایران نگران است که نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم، رئیس موساد و وزیر جنگ خود را پیش از مذاکرات راهی واشنگتن کرد تا مقامات آمریکایی را به اتخاذ مواضع سخت گیرانه تری در مذاکرات غیر مستقیم با ایران ترغیب کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 1 فروردین 1401 - 17:48:55

دسته بندی :