شیخ نبیل قاووق : آمریکا و عربستان دهها میلیارد دلار برای ضربه زدن به مقاومت هزینه کرده اند

چهار شنبه 18 اسفند 1400 - 18:12:47
شیخ نبیل قاووق : آمریکا و عربستان دهها میلیارد دلار برای ضربه زدن به مقاومت هزینه کرده اند

تهران - الکوثر : عضو شورای سیاسی حزب‌الله گفت، آمریکا و عربستان تاکنون ده‌ها میلیارد دلار برای ضربه زدن به مقاومت هزینه کرده‌اند، اما چیزی عایدشان نشده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد و تأمین مالی سازمان‌های مردم نهاد در راستای تضعیف روحیه مردم و حمله به مقاومت لبنان با هدف شکست حزب‌الله و تعویق انتخابات کار می‌کنند .

شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب‌الله در نشستی سیاسی در النبطیه اعلام کرد، آمریکا و عربستان  چهل سال است که حزب‌­الله را از نظر سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی هدف گرفته اند و این دلیلی بر میزان تأثیر و کارآمدی حزب‌­الله است.

قاووق تصریح کرد، جهانیان می‌دانند که آمریکا، و رژیم سعودی  برای شکستن کمر مقاومت بسیج شدند اما با مقاومت، اراده، حیثیت، وجهه و سلطه آنها شکسته می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب الله افزود، سفارتخانه‌ها،  به ویژه سفارتخانه‌های  سعودی و  آمریکا در لبنان مداخلات مسمومی برای تحریک حامیان مقاومت علیه مقاومت دارند و در انتخابات آینده بر روی تغییر رأی این طیف حساب باز کرده‌اند، اما مداخلات مذکور نتایج عکس خواهد داشت وحمایت از مقاومت افزایش یافت.

عضو شورای مرکزی حزب الله تصریح کرد، لبنانی‌هایی که به انتخابات چشم دوخته‌اند اکنون در برابر دو مسیر و پروژه قرار دارند؛ اولی می‌خواهد جلوی فروپاشی را بگیرد، لبنان را نجات دهد و کشور را از تجاوز و محرومیت محافظت کند و دومی به دنبال تعمیق و بهره‌برداری از بحران‌ها و کشاندن لبنان به سمت فتنه است.

چندی پیش "ابراهیم امین السید" رئیس شورای سیاسی جنبش حزب الله نیز تأکید کرد که آمریکا و همپیمانانش، انتخابات پارلمانی لبنان را جنگی می‌بینند که باید از آن برای ضربه زدن به مقاومت استفاده کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 18 اسفند 1400 - 18:12:40

دسته بندی :