ایهود باراک : سید حسن نصرالله نقاط ضعف ما را می‌داند

یک شنبه 15 اسفند 1400 - 12:8:27
 ایهود باراک : سید حسن نصرالله نقاط ضعف ما را می‌داند

تهران - الکوثر : نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اذعان کرد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نقاط ضعف اسرائیلی‌ها را می‌داند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه صهیونیستی واللا اعلام کرد « ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی شنبه شب گفت: نصرالله یک روانشناس بزرگ است که به دقت می‌تواند اطلاعات را تحلیل کند. 

باراک به این حد اکتفا نکرده و تأکید کرد، دبیرکل حزب الله لبنان سخنران خوبی است و با مهارت بالایی سخن می‌گوید. 

کارشناسان سیاسی معتقدند، دشمن شناسی و آگاهی بخشی درباره سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و تبعات آن برای منطقه خاورمیانه و انتقاد از وابستگی کامل حکام عرب به آمریکا از راهبردهای استراتژیکی است که سید حسن نصرالله در سخنرانی های خود همواره عنوان می کند. 

سخنوری  دبیرکل حزب‌الله لبنان به تنهایی، نیرویی است که علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته می‌شود و این رژیم را به دردسر می‌اندازد. مردم لبنان و منطقه اظهارات نصرالله را به گوش جان می‌شنوند و این تأثیرپذیری به حدی رسیده است که حتی حالات چهره‌ و آهنگ صدایش مورد بررسی و تحلیل دشمنان قرار می‌گیرد.

دبیرکل حزب الله پیشتر در مصاحبه ای با شبکه المنار لبنان گفته بود، طرح حقیقی حزب الله عدالت، صلح، مقاومت، پیروزی، محافظت از مردم، دفاع از آزادی، میهن ومقدسات است. اسرائیل از بین خواهد رفت و این رژیم موقت است.  

در مجموع می توان گفت، سخنرانی نصرالله به عاملی تعیین‌کننده در آرامش دوستان و نگرانی دشمنان تبدیل شده است و صهیونیست‌ها سخنان سید حسن نصرالله را به دلیل اطمینان از صحت آن همواره دنبال می‌کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 15 اسفند 1400 - 11:58:29