اجرای طرح امنیتی ویژه سالروز شهادت امام کاظم (ع) در عراق

سه شنبه 3 اسفند 1400 - 16:47:53
اجرای طرح امنیتی ویژه سالروز شهادت امام کاظم (ع) در عراق

تهران - الکوثر : طرح ویژه تامین امنیت زائران حرم امام کاظم (ع) در سالروز شهادت امام هفتم شیعیان جهان با مشارکت همه واحدهای امنیتی از جمله «الحشد الشعبی» به اجرا گذاشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روز یکشنبه 25 رجب 1443 هجری قمری مصادف با هشتم اسفند 1400 ، سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، امام هفتم شیعیان جهان است.  

جمع زیادی از شهروندان عراقی از مناطق مختلف این کشور و به ویژه جنوب عراق به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم (ع) از روزهای گذشته پیاده و سواره در حال رساندن خود به کاظمین هستند و احتمال می‌رود شمار عزاداران کاظمین تا هفته آینده میلیونی شود.

فرماندهی عملیات بغداد پس از نشست امنیتی با حضور نمایندگانی از سازمان الحشد الشعبی و افسران ارشد فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه ای اعلام کرد، طرح‌های ویژه تامین امنیت مراسم سالروز شهادت امام کاظم (ع) مورد بررسی قرار گرفت که در آن همه نهادهای امنیتی اعم از وزارتخانه‌های دفاع و کشور، سازمان الحشد الشعبی و دستگاه‌های اطلاعاتی مشارکت دارند.

فرمانده عملیات بغداد از افزایش تلاش اطلاعاتی و انجام عملیات‌های پیش دستانه منحصر به فرد در جستجو، بازرسی و شناسایی در مناطقی که در دایره مسئولیت این فرماندهی قرار دارد، خبر داد و گفت ورودی‌های بغداد، فضاها، باغ‌ها و دشت‌های اطراف بغداد و ورود افراد و و خودروها کاملا تحت کنترل است.

با وجود شکست گروه تروریستی داعش در عراق، هنوز شماری از اعضای این گروه تروریستی در مناطق مختلف این کشور حضور دارند و به صورت پراکنده دست به اقدامات  تروریستی می زنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 3 اسفند 1400 - 16:47:45