واکنش جمعیت الوفاق به اعلام حضور موساد در بحرین

سه شنبه 3 اسفند 1400 - 14:32:57
واکنش جمعیت الوفاق به اعلام حضور موساد در بحرین

تهران - الکوثر : جمعیت ملی- اسلامی الوفاق بحرین اظهارات معاون وزیر خارجه بحرین درباره حضور موساد در این کشور را فاجعه‌ای برای آن و امری خطرناک توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «عبدالله بن احمد آل خلیفه» معاون وزیر خارجه بحرین روز دوشنبه از حضور عناصر سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی در این کشور خبر داد. 
مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله «نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا وارد منامه پایتخت بحرین شدند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با «عبدالله بن حسن النعیمی» همتای بحرینی خود یک توافقنامه امنیتی با منامه امضاء کرده بود. 

طبق این توافقنامه که برای اولین بار از زمان عادی‌سازی روابط دو طرف در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ امضاء شده است، همکاری‌های امنیتی راهبردی میان بحرین و تل آویو افزایش می‌یابد.

به گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به اظهارات «عبدالله بن احمد آل خلیفه» معاون وزیر خارجه بحرین گفت، این اظهارات ناشی از تفکرات فاجعه‌آمیز و ساده‌لوحانه‌ای است که از مرزهای دیپلماسی عبور کرده و آشکارا اعلام می‌کند سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) در داخل بحرین فعال است.

در بیانیه مذکور آمده است، این سخنان آل خلیفه بیانگر سطح بی‌مسئولیتی و در معرض خطر قرار دادن امنیت بحرین و تبدیل آن به مکانی ناامن، بی‌ثبات و ایجاد تنش در منطقه است و اینها اقداماتی است که هرگز از خردمندان، صاحبان عربیت، وجدان و انسانیت سر نمی‌زند.

الوفاق تأکید کرد، رژیم صهیونیستی دارای کارنامه‌ای مملو از جنایت علیه بشریت، شهید و زخمی کردن ده‌ها نفر، ترور و جنایت‌های دیگر است و حضور آن در بحرین خطری برای داخل بحرین، منطقه و جهان است و آن را به صحنه‌ جنگ تبدیل می‌کند.

تاکنون مردم بحرین بارها در محکومیت همکاری سران رژیم آل خلیفه با مقامات رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط به خیابان ها آمده اندند. آنان با لگدمال کردن پرچم رژیم صهیونیستی اعتراض خود را اعلام کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 3 اسفند 1400 - 14:32:50