مردم بحرین پرچم رژیم صهیونیستی را لگدمال کردند

جمعه 29 بهمن 1400 - 17:59:57
مردم بحرین پرچم رژیم صهیونیستی را لگدمال کردند

تهران - الکوثر : منابع رسانه‌های خبر دادند، مردم بحرین با برگزاری تظاهرات،ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرچم این رژیم اشغالگر را لگدمال کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مردم بحرین بعداز ظهر امروز جمعه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای انقلاب فوریه بحرین و همچنین محکومیت سفر مقامات رژیم صهیونیستی به کشورشان به خیابان‌ها آمدند.

مردم بحرین دراین تظاهرات پرچم رژیم صهیونیستی را لگدمال کردند و شعارهایی از قبیل «نفتالی بنت دشمن خداست» و «لعنت لعنت بر دست‌نشاندگان» سر دادند.

تظاهرات مردم بحرین پس از آن برگزارمیشود که اخیرا مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله «نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منامه سفر کردند.

رسانه‌های عبری نیز اخیرا خبر دادند، طی روزهای آینده، یک افسر ارشد از نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به منظورارتباط با نیروهای امنیتی منامه و همچنین ارتباط با ناوگان پنجم آمریکا که مقر فرماندهی آن در بحرین قرار دارد درمنامه تعیین خواهد شد.

بحرین و امارات عربی متحده در تاریخ دهم ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت و فشار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را در کاخ سفید امضاء و روابط خود را با این رژیم علنی کردند.این توافق نامه خشم مردم بحرین وبسیاری از کشورها را به دنبال داشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 29 بهمن 1400 - 17:59:24

دسته بندی :