رسانه‌های صهیونیستی: حزب‌الله قواعد بازی را تغییر داد

پنج شنبه 28 بهمن 1400 - 10:36:31
رسانه‌های صهیونیستی: حزب‌الله قواعد بازی را تغییر داد

بیروت- الکوثر: رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند، سخنرانی دیروز دبیرکل حزب‌الله لبنان به معنای تغییر موازنه و قواعد بازی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بسیاری از رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنرانی دیروز چهارشنبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت را بازتاب دادند و بر بخش مربوط به توانایی حزب‌الله در ساخت موشک نقطه‌زن متمرکز شدند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی این بخش از سخنان نصرالله را گزارش کرد: «به دشمن می‌گویم ما این توانایی را پیدا کرده‌ایم که بسیاری از هزاران موشکمان را نقطه‌زن کنیم، این کار را از چند سال پیش آغاز کرده‌ایم و موشک‌هایمان را نقطه‌زن کرده‌ایم، دیگر نیازی به انتقال آن از ایران نداریم.»

«روعی کایس» تحلیلگر امور عربی شبکه صهیونیستی «کان» هم گفت، نصرالله تلویحا و علنا اعلام کرد که اسرائیل نابود خواهد شد.

«دنی سیترینوویچ» تحلیلگر امور غرب آسیا و ایران نیز گفت، آنچه از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله می‌توان فهمید این است: نبرد بیناجنگی ادامه نخواهد یافت تا اسرائیل قواعد بازی را حفظ کند؛ این (امر) مربوط به حملات اسرائیل به سوریه است.

وی ادامه داد، حزب‌الله معادلات پاسخ به ویژه در خصوص فعالیت اسرائیل در سوریه را بار دیگر تثبیت کرد و ممکن است در آینده تغییری در معادلات پاسخ حزب‌الله دیده شود.

سیترینوویچ تصریح کرد، اینکه حزب‌الله در زمینه ساخت پهپاد به خودکفایی رسیده به این معنی است که از وابستگی اش با ایران کم می‌کند و اسرائیل دیگر نمی‌تواند راه‌های انتقال پهپادها را ببندد.

سید حسن نصرالله در بخشی از سخنرانی دیروزش گفت: «در سال 2006 بود که آن اسرائیل بزرگ سقوط کرد. مسیر کلی این رژیم، یک راه سراشیبی است و این تنها ارزیابی من نیست، سران ارشد دشمن، فیلسوفان و نظریه‌پردازان ارشد این رژیم و بسیاری از آن‌ها با این ادبیات صحبت می‌کنند. ما اسرائیل را در راه زوال می‌بینیم و در اینجا تنها مسئله زمان مطرح است نه بیشتر. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 28 بهمن 1400 - 10:18:35