هراس نفتالی بنت از آغاز دور جدید درگیری با حماس در نوار غزه

چهار شنبه 27 بهمن 1400 - 15:28:9
هراس نفتالی بنت از آغاز دور جدید درگیری با حماس در نوار غزه

تهران - الکوثر : منابع عبری زبان اعلام کردند،حوادث اخیر در محله «شیخ جراح» موجب نگرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از احتمال برزو تنش های جدید در نوار غزه با جنبش حماس شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست یکشنبه شب با حمایت نظامیان اشغالگر به  ساکنان محله «شیخ جراح» حمله کردند که برآثر آن ۳۱ فلسطینی زخمی و ۱۲ فلسطینی  دیگر هم توسط پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.
«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌ترسد حوادث شیخ جراح منجر به شروع دور دیگری از تنش با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در نوارغزه شود. 
یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی که نفتالی بنت را در سفر به بحرین همراهی می‌کند، گفت: بنت خواستار پرهیز اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی )از اقدامات تحریک‌آمیز به منظور جلوگیری از تشدید تنش در قدس اشغالی و نوار غزه شده است. 
فلسطینیان ساکن  در محله شیخ جراح همچنان با تهدید پاکسازی قومی و آوارگی اجباری از خانه‌های خود در راستای پروژه‌های مربوط به شهرک سازی مواجه هستند، چرا که شهرک‌نشینان همچنان به حملات خود به این محله ادامه می‌دهند و مقامات صهیونیست اقدامات خودسرانه خود را با هدف جابجایی این شهروندان فلسطینی تشدید بخشیده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 27 بهمن 1400 - 15:27:57