اسرائیل سامانه هشدار حملات موشکی به امارات می‌فروشد

سه شنبه 12 بهمن 1400 - 18:35:1
اسرائیل سامانه هشدار حملات موشکی به امارات می‌فروشد

تهران- الکوثر: شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم موافقت کرده است تا سامانه‌های هشدار اولیه حملات موشکی را در اختیار امارات قرار دهد تا موشک‌هایی را که به سمت خاکش پرتاب می‌شود، پیش از اصابت به اهداف رهگیری کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «الون بن دیوید»، تحلیلگر نظامی این شبکه صهیونیستی گفت سامانه های هشدار اولیه که اسرائیل تصمیم گرفت به امارات ارائه کند شامل رادار و نرم‌افزار کنترل است.

وی افزود که هدف تل آویو از این تصمیم که پس از حملات انصارالله [حوثی ها] به عمق امارات گرفته شد، راه اندازی یک سامانه دفاعی منطقه ای است که بتواند در آینده خود نیز از مزایای آن بهره مند شود.

بن دیوید تاکید کرد تل‌آویو می‌تواند از سامانه ‌های هشدار اولیه که در اختیار امارات متحده عربی قرار می‌گیرد به منظور دریافت هشدارهای اولیه در مورد حملات موشکی احتمالی ایران در آینده  علیه عمق اسرائیل استفاده کند.

رژیم صهیونیستی پیشتر از فروش سامانه‌های پدافند هوایی «گنبد آهنین» و «عصای جادویی» به امارات از ترس دستیابی ایران به فناوری ساخت آنها، خودداری کرده بود.

این تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی در باره آیا اینکه حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به ابوظبی همزمان با حضور «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم در پایتخت امارات عمدی بوده است مدعی شد که «انصارالله و ایران بیم آن دارند که امارات به پایگاه نظامی پیشرفته اسرائیل تبدیل شود.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید 


سه شنبه 12 بهمن 1400 - 18:34:52