توضیحات یحیی سریع درباره عملیات امروز علیه امارات

دو شنبه 11 بهمن 1400 - 13:16:14
توضیحات یحیی سریع درباره عملیات امروز علیه امارات

تهران- الکوثر: سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد تا زمانی که امارات ابزاری در دست صهیونیست‌ها باشد و مردم ما را هدف قرار دهد، امن نخواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یحیی سریع با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، سومین عملیات طوفان یمن با هدف قرار دادن عمق امارات انجام شد و کشورک امارات تا زمانی که تسلیحات دشمن صهیونیستی را در ابوظبی و دبی برای هدف قرار دادن مردم ما به کار گیرد و ابزاری در دست صهیونیست‌ها باشد، امن نخواهد بود. 

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: اهداف خاص و مهمی در ابوظبی با تعدادی موشک بالستیک «ذوالفقار» و اهداف حساسی در دبی با پهپاد «صماد 3» هدف قرار گرفت.

نیرو‌های مسلح یمن مجددا به شهروندان، افراد خارجی و شرکت‌ها هشدار داد از مقر‌ها و تأسیسات حیاتی امارات دور بمانند، زیرا در معرض هدف آنان در دوره آتی هستند.

نیرو‌های مسلح یمن در عملیاتی بامداد امروز دوشنبه و همزمان با سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی، این شهر را در پاسخ به حملات امارات به یمن هدف قرار دادند.

وزارت دفاع امارات مدعی شد موشک شلیک شده نیرو‌های مسلح را رهگیری و منهدم کرده و بقایای این موشک نیز در منطقه‌ای غیرمسکونی در اطراف ابوظبی سقوط کرده است.

سخنگوی رئیس رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد اسحاق هرتزوگ در جریان جزئیات این حمله قرار گرفته است و خطری او و هیأت همراهش را در امارات تهدید نمی‌کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 11 بهمن 1400 - 12:58:27