جزئیات حملات بامداد امروز به امارات و عربستان سعودی +فیلم

دو شنبه 4 بهمن 1400 - 13:5:11

تهران- الکوثر: سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات عملیات بامداد امروز علیه ابوظبی و عربستان سعودی را که با موشک بالستیک و پهپاد انجام شد، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات عملیات بامداد امروز دوشنبه در عمق عربستان سعودی و امارات را با عنوان « اعصار الیمن ۲» (طوفان یمن ۲) اعلام کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد، پایگاه هوایی الظفره و اهداف حساس دیگری در ابوظبی با تعداد زیادی موشک بالستیک «ذوالفقار» هدف گرفته شد.

وی گفت: تعدادی از پایگاه‌های نظامی در عمق عربستان سعودی در منطقه «شروه» و مناطق دیگر با پهپادهای «صماد ۱» و «قاصف k۲» در هم کوبیده شد.

یحیی سریح تصریح کرد، مراکز حساس و حیاتی در «جازان» و «عسیر» در جنوب عربستان سعودی نیز با تعداد زیادی موشک‌های بالستیک هدف گرفته شد و اهداف این عملیات با دقت بالا محقق شد.

وی با تاکید بر این که نیروهای مسلح یمن آمادگی کامل برای افزایش عملیات در مرحله آینده دارند، بار دیگر به شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران در امارات توصیه کرد که این کشور را ترک کنند زیرا دیگر امن نیست.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد، تا زمانی که تجاوز امارات به یمن و محاصره ادامه داشته باشد این کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

حمله موشکی بامداد امروز به عمق خاک عربستان سعودی و امارات (ابوظبی) حدود یک هفته بعد از حمله پهپادی و موشکی انصارالله یمن به امارات صورت گرفته است. این عملیات‌ها پس از هشدارهای یمن به عربستان و به ویژه امارات مبنی بر لزوم توقف تجاوزگری به خاک این کشور صورت می گیرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 4 بهمن 1400 - 13:4:55