دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین : به مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌دهیم

پنج شنبه 23 دی 1400 - 19:2:54
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین : به مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌دهیم

تهران - الکوثر : دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین تاکید کرد، مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌یابد و بی‌بازگشت است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای ازداخل زندان ، هفت سال بازداشت خود را طبق تقسیم بندی سازمان ملل بالاترین سطح بازداشت ظالمانه عنوان کرد.

شیخ علی سلمان دراین بیایه از کسانی که با وی همبستگی داشته وخواهان اصلاحات، دموکراسی، آزادی، عزت،‌ احترام به حقوق بشرهستند به خصوص خانواده‌های شهدا و مجروحان تشکر کرد وافزود: این ملت بزرگوار حقشان برخورداری از ساده‌ترین حقوق بشر است.

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به اینکه، همواره از مذاکرات ملی برای عبور از تاثیرات منطقه‌ای و جهانی استقبال می‌کند تا منافع کشور و مردمش محقق شوند ،تاکید کرد: اصلاحات سیاسی مورد نظر به نفع همه  و اساس و نقطه ثبات برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی و تحقق ثبات سیاسی کشوراست.

مقامات آل خلیفه بارها رهبران  شیعه بحرینی را بازداشت کردند که از جمله آنها «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین است که به اتهام واهی جاسوسی برای قطر، به حبس ابد محکوم شد.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 23 دی 1400 - 19:2:39

دسته بندی :

پربازدیدها