شیخ علی دعموش : حملات مداوم به حزب الله نگرش مردم به مقاومت را تغییر نخواهد داد

پنج شنبه 23 دی 1400 - 10:50:34
شیخ علی دعموش : حملات مداوم به حزب الله نگرش مردم به مقاومت را تغییر نخواهد داد

تهران - الکوثر : نائب رئیس شورای اجرای حزب‌الله گفت، حملات مداوم به مقاومت لبنان توسط آمریکا و رژیم سعودی منجر به تغییر رویکرد مردم در قبال مقاومت نمی‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرای حزب‌الله گفت: این جنبش بر حق خود در مقاومت برای آزادسازی اراضی، حفاظت از کشور و تحقق منافع لبنان تأکید دارد و هیچ چیزی باعث نمی‌شود که حزب‌الله از این حق بگذرد .

دعموش افزود: بهره‌برداری از بحران معیشتی و مالی و استفاده از آن در نبرد انتخاباتی با هدف اعمال فشار بر لبنانی‌ها در گزینه‌های سیاسی‌شان یک اقدام پست و فرصت‌طلبانه بلکه یک جنایت در حق ملت لبنان است  اما همه اینها و هدف گرفتن مرتب حزب‌الله توسط دولت آمریکا و عربستان سعودی باعث نمی‌شود که نگرش و مواضع مردم درخصوص گزینه‌های سیاسی و یا در قبال مقاومت تغییر کند .

شیخ دعموش ، تحرک مقامات سیاسی، رئیس بانک لبنان و دستگاه‌های اقتصادی در قبال افزایش جنون‌وار قیمت دلار درکشور را خواستارشد و تسریع کرد: دولت آمریکا ورژیم سعودی و برخی سفارتخانه‌ها مرتکب این جنایت علیه مردم لبنان می‌شوند.

نائب رئیس شورای اجرای حزب‌الله در پایان تأکید کرد، حزب‌‌الله با تمامی کسانی که مصلحت لبنان را می‌خواهند، کار می‌کند تا پارلمان آینده تابع اراده لبنانی‌ها باشد نه خارج.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 23 دی 1400 - 10:46:20

دسته بندی :