خالد البطش:

هرگونه حمله به قدس، به درگیری منطقه ای خواهد انجاميد 

سه شنبه 21 دی 1400 - 18:17:22
هرگونه حمله به قدس، به درگیری منطقه ای خواهد انجاميد 

تهران- الکوثر: "خالد البطش " عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس تحولی استراتژیک در درگیری با دشمن به وجود آورد و منطقه را وارد  معادلات جدیدی کرد؛ هرگونه حمله به قدس درگیری منطقه ای به وجود خواهد آورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وی در یک مراسم یاد بود گفت: درگیری روزانه با اشغالگران ادامه دارد و نیروهای مقاومت با همه روشها از اسرا حمایت کرده و برای آزادسازی آنان تلاش می کنند.

وی افزود: راه حمایت از حقوق ملی فلسطین و بازپس گرفتن آن، وحدت ملی بر پایه های حمایت از اصول و تقویت مقاومت مردم ما و مشارکت ملی و بازساخت مراکز بر پایه های جدید و تضمین کننده مشارکت در تصمیم گیری و ایجاد راهکارهای ضروری بر اساس توافق 2005 قاهره و نتایج دیداراخیر دبیران کل در بیروت، رام الله و تشکیل رهبری ملی یکپارچه مقاومت مردمی و تشکیل کمیته های حمایت مردمی برای مقابله با حملات شهرک نشینان و توقف نفوذ انان به قدس،کرانه باختری و جلوگیری از شهرک سازی و سیاست الحاق اراضی است.

وی از اقدامات امنیتی ملی نهادهای امنیتی در نوار غزه که ضربه محکمی به دشمن برای بازداشت یکی از شرکت کنندگان در جنایت ترور دکتر فادی البطش قدردانی کرد.

البطش گفت: اقدام نهادهای امنیتی در نوار غزه ، پیامی بسیار مهم برای کسانی است که دین و وطن و مردم خود را فروختند مبنی بر اینکه دست عدالت دیر یا زود انان را خواهد گرفت. تقویت پایداری مردم مستلزم تلاش برای پایان دادن به محاصره طالمانه نوار غزه و حفظ حقوق بشر و حمایت از آزادی های عمومی در برابر تجاوز به کرامت وطن و هموطنان است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 21 دی 1400 - 18:17:12