قبایل مارب یمن به صف مبارزه با متجاوزان پیوستند

پنج شنبه 16 دی 1400 - 15:10:11
قبایل مارب یمن به صف مبارزه با متجاوزان پیوستند

تهران - الکوثر : هیات‌هایی از قبایل و علمای استان‌های البیضاء، مأرب و «شبوه» یمن تاکید کردند، در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر متجاوزان و مزدوران آمریکایی صهیونیستی می‌ایستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، هیات‌هایی از قبایل و علمای استان‌های شبوه، مأرب و البیضاء یمن روز چهارشنبه در نشستی در شهر الثوره استان صنعاء اعلام کردند، علیرغم سال‌ها دوری و فراق تحمیل شده توسط تجاوزگران و مزدوران آن بر ما و تبلیغ افکار نادرست و مداخله جویانه آنها برای مردم قبایل یمن، ما در آنها خلاف آنچه را که برایمان تبلیغ می‌کردند، یافتیم.

هیات‌های شبوه، مارب  والبیضاء ضمن درخواست از مزدوران ائتلاف سعودی برای خروج از صفوف آن و بازگشتن به استان هایشان گفت: حق و تکلیف ما دفاع از یمن است. 

در این بیانیه  با اشاره به خیزش اسلامی در یمن که مبتنی بر طرح و حرکت قرآنی شهید بدرالدین الحوثی است، تاکید شد این حرکت قرآنی، امت یمن را با رویکرد الهی و پرچم حق و عدالت متحد می کند.

هیات‌های شبوه، مارب و البیضاء تصریح کردند، ما در کنار برادران خود از ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر متجاوزان، اشغالگران و کسانی که از طرف آمریکا و اسرائیل برای غارت ثروت و توانمندی‌های کشور می جنگند، خواهیم بود.

این هیات‌ها تاکید کردند، ما عقل داریم و آزادی بیان کامل داریم و با رویکرد قرآنی حق را اعلام می‌کنیم و فارغ از وسوسه های دنیوی فقط در جایی خواهیم بود که خدا می خواهد.

اتحاد روزافزون قبایل مختلف یمن با ارتش یمن، سبب شده تا ارتش یمن شهرها و مناطق بیشتری را از اشغال ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران یمنی خارج کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 16 دی 1400 - 15:10:2

دسته بندی :