خالد البطش : به برکت تلاشهای شهید سلیمانی ، رژیم صهیونیستی با قوای مقاومت محاصره است

یک شنبه 12 دی 1400 - 19:49:12
خالد البطش : به برکت تلاشهای شهید سلیمانی ، رژیم صهیونیستی با قوای مقاومت محاصره است

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش جهاداسلامی فلسطین گفت، به برکت تلاش‌های شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» است که اکنون دشمن صهیونیستی از همه طرف‌ها در محاصره قوای مقاومت حقیقی قرار دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خالد البطش» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه به مناسبت دومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی گفت، دستاوردها و برکات شهید سلیمانی برای مقاومت و ملت فلسطین زیاد و متعدد است اما از بازرترین آنها حمایت مستمر از گروه‌های فلسطینی در زمینه‌های مختلف نظامی و پشتیبانی بود که در توسعه توانایی‌ها و امکانات مقاومت و نیز ارتقای کادر رزمی آن نقش داشت.

البطش با اشاره به تلاش های شهید سلیمانی برای وحدت گروه‌های فلسطینی گفت، وی تلاشی مستمر برای وحدت و نزدیکی گروه‌های مقاومت و هماهنگی میان آنها در تمامی میدان‌ها علیرغم بعد جغرافیایی داشت و برای کمال همپیمانان قدس و محور مقاومت که به امید امت برای آزادسازی مقدسات اسلامی و مسیحی تبدیل شده‌اند، همواره تلاش می‌کرد.

عضو ارشد جهاد اسلامی تأکید کرد، شهید سلیمانی در به کمال رسیدن هماهنگی میان تمام میدان‌هایی که دشمن صهیونیستی را محاصره کرده‌اند، نقش داشت و به برکت همین تلاش‌هاست که اکنون دشمن صهیونیستی از همه طرف‌ها در محاصره قوای مقاومت حقیقی قرار دارد.

البطش گفت، مقاومت ادامه دارد و با ترور فرماندهان متوقف نمی‌شود. مقاومت اساسا برای کنار زدن ظلم و حمایت از ملت‌ها به وجود آمده و مجاهدان به عنوان پیشاهنگان امت اسلام برای دفاع از آزادگان  مستضعفان زمین پیشرو هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 12 دی 1400 - 18:36:42