عضو دولت نجات ملی : مکتب شهید سلیمانی، در میان مردم یمن، نفوذ بسیاری دارد

یک شنبه 12 دی 1400 - 17:19:46
عضو دولت نجات ملی : مکتب شهید سلیمانی، در میان مردم یمن، نفوذ بسیاری دارد

تهران - الکوثر : عضو دولت نجات ملی یمن گفت، شهید حاج قاسم سلیمانی شهید امت اسلام در نبرد برای استقلال، مبارزه با استکبار و مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «فضل ابوطالب» عضو دولت نجات ملی یمن امروز یکشنبه تأکید کرد، خون شهدای رهبران مقاومت هدر نخواهد رفت و شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک فرمانده پیروز و مبارزی بزرگ از مبارزان امت اسلام بود که در حمایت و کمک به مسائل امت اسلام، نقش بسیاری داشت.

ابوطالب با اشاره به نفوذ مکتب و اندیشه حاج قاسم در میان مردم مظلوم یمن، تصریح کرد شهید سلیمانی شهید امت اسلام در نبرد برای استقلال، مبارزه با استکبار و مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود و مواضع درخشانی علیه تجاوز  آمریکایی-سعودی به مردم مظلوم یمن داشت و حامی آنان بود.

این مقام یمنی با بیان اینکه یقیناً خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان و فداکاری آنان در راه خدا و مستضعفان، هدر نخواهد رفت، خاطر نشان کرد همان گونه که جهاد آنان به پیروزی و عزت منتهی شد، شهادتشان نیز تأثیر بزرگی در امت اسلام و ملت یمن خواهد داشت.

ابوطالب در ادامه افزود، در جنگ کرامت، استقلال و آزادی در برابر استکبار و جنایت آمریکا و اسرائیل که نیازمند اتحاد همه مسلمانان است، در کنار آزادگان امت اسلام ایستاده‌ایم؛ استکباری که مسلمانان برای مقابله با آن، باید متحد باشند و به این یقین برسند که دشمن، همه آنان را بدون استثناء، هدف قرار خواهد داد و تلاش خواهد کرد بر آنان مسلط شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 12 دی 1400 - 17:19:39

دسته بندی :