گردانهای قدس به حال آماده‌باش درآمد

شنبه 11 دی 1400 - 18:42:29
گردانهای قدس به حال آماده‌باش درآمد

تهران - الکوثر : پس از هشدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره وضعیت جسمانی وخیم یک اسیر فلسطینی، منابع رسانه خبر دادند، بازوی نظامی این جنبش در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نیروهای مقاومت مستقر در نوار غزه دستوراتی مبنی بر بالابردن سطح آمادگی دریافت کرده‌اند تا در صورت شهادت اسیرفلسطینی «ابو هواش» به دشمن پاسخ دهند.

به همین منظور، «سرایا القدس» بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از بعدازظهر امروز به حالت آماده‌باش درآمد و در میان رزمندگان خود در نوار غزه و کرانه باختری اعلام بسیج عمومی کرد.

«هشام ابوهواش» اسیر فلسطینی است که از ۱۳۸ روز پیش دست به اعتصاب‌غذا زده امروز هشیاری خود را از دست داده است.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر روز پنجشنبه هفته گذشته تأکید کرده بود  در صورتی که ابوهواش به شهادت برسد، جهاد اسلامی شهادت او را به منزله ترور در نظر خواهد گرفت.

این گزارش در حالی منتشر میشود که رسانه‌های عبری‌زبان صبح امروز خبر دادند، دو موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.برخی رسانه‌ها احتمال دادند که علت شلیک موشک‌ها به سمت اراضی اشغالی، وضعیت جسمانی وخیم ابوهواش بوده باشد.

اسیر فلسطینی «هشام ابوهراش» در اعتراض به بازداشت بدون محاکمه‌‌اش دست به این کار زده است. رژیم صهیونیستی گاه تا چند سال اسرای فلسطینی را بدون هیچ گونه محاکمه‌ای در بازداشت نگه می‌دارد و بارها فلسطینی‌ها در اعتراض به این وضعیت دست به اعتصاب غذا زده‌اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 11 دی 1400 - 18:42:18