با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

پنج شنبه 9 دی 1400 - 19:28:13
نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

تهران - الکوثر : ستاد نماز جمعه اعلام کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، 10 دی ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، طبق روال، ساعت 10صبح دربهای مصلی به روی نمازگزاران گشوده می شود و برنامه از ساعت 10 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.
پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، به مناسبت در پیش بودن سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه سخنرانی خواهد کرد.
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هم  با اشاره به گرامیداشت سالروز 9دی گفت: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهیم داشت .
حجت الاسلام نوری افزود: این هفته در نمازجمعه از مداحی، مداح اهل بیت حاج ابوذر بیوکافی استفاده خواهیم کرد و همچنین موکبهایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.
وی در ادامه گفت: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه 60انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران بین دو نماز اجرا خواهد شد.
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برگزاری برنامهها و فعالیتهای فرهنگی در نمازجمعه تهران گفت: طبق روال هفته های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی با مجموعه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی میزبان نمازگزاران خواهد بود.
گفتنی است نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیتهای جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو تهران، پایگاه مجازی نمازجمعه به نشانی: namazjomeh.ir و "شبکه امامت"در پیام رسان ایتا، به نشانی: shabake_emamat به صورت زنده پخش می شود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


پنج شنبه 9 دی 1400 - 18:48:49

دسته بندی :