درختانی که جان انسان‌ها را می‌گیرند +فیلم

دو شنبه 6 دی 1400 - 10:55:43

تهران- الکوثر: هر ساله صد مورد آتش سوزی ناشی از درخت کریسمس در خانه‌ها روی می‌دهد که سبب کشته شدن چندين تن و برجا گذاشتن چندین میلیون دلار خسارت می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی نیوز در گزارشی از مرگ سه تن از اعضای یک خانواده در ایالت پنسیلوانیای آمریکا به علت آتش گرفتن درخت کریسمس در خانه شان، خبر داد.

این حادثه مرگبار در آستانه کریسمس در شهر کوئِیکرتاون در ایالت پنسیلوانیای آمریکا روی داد. گفته می‌شود وقوع آتش سوزی در این خانه که احتمالاَ به علت آتش گرفتن درخت کریسمس روی داد، سبب شد سه تن از اعضای یک خانواده کشته شوند. قربانیان این حادثه پدر و دو پسر کوچکش بودند. آتش نشانان در تلاش برای فرو نشاندن این آتش هستند. مادر این خانواده و پسر بزرگش توانستند از این حادثه جان سالم به در برند.

اسکات مک الری رئیس پلیس کوئیکرتاون گفت: "ما در حال بررسی درخت کریسمس هستیم که ممکن است خشک شده بوده و به علت گرمای چراغ‌های موجود روی آن‏ ناگهان شعله ور شده باشد. "

بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد هر ساله صد مورد آتش سوزی ناشی از درختان کریسمس خشک شده در خانه‌ها روی داده است که سبب کشته شدن چندين تن و برجا گذاشتن چندين میلیون دلار خسارت شده است.

کارشناسان می‌گویند وقوع این حادثه نشان دهنده اهمیت رعایت مسائل ایمنی در دوران تعطیلات کریسمس و سال نو است و افراد باید از ایمنی درختان کریسمس خود اطمینان حاصل کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 6 دی 1400 - 10:55:30

دسته بندی :