هشدار قیس الخزعلی به اشغالگران آمریکایی

دو شنبه 6 دی 1400 - 10:8:51
هشدار قیس الخزعلی به اشغالگران آمریکایی

تهران- الکوثر: دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد، اگر نیروهای آمریکایی بر اساس شروط اعلام شده عقب نشینی نکنند مقاومت حق پاسخ دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از پایگاه اینترنتی «ناس نیوز»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در عراق با اشاره به نقش سفیر آمریکا در بغداد در خصوص زمان اعلام تأیید نتایج انتخابات اخیر مجلس عراق توسط دادگاه فدرال، درباره حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در عراق نیز هشدار داد و گفت: اگر نیروهای آمریکایی بر اساس شروط اعلام شده عقب نشینی نکنند مقاومت حق پاسخ دارد و ستاد هماهنگی مقاومت نیز زمان پاسخ به اشغالگران را تعیین خواهد کرد.
شیخ قیس الخزعلی در مصاحبه با این کانال گفت نمی توان حضور 2500 مستشار آمریکایی را پذیرفت زیرا این رقم عقلانی نیست. شمار مستشاران را طرفهای فنی در عراق مشخص می کنند نه واشنگتن. اگر نیروهای آمریکایی بر اساس شروط ما عقب نشینی نکنند مقاومت حق پاسخ را برای خود محفوظ می داند. ستاد هماهنگی مقاومت زمان پاسخ به اشغالگران را مشخص می کند.
شیخ الخزعلی گفت: دادگاه فدرال فردا (دوشنبه) نتایج انتخابات را بر اساس معیارهایی که خودشان دارند تأیید خواهد کرد.
وی افزود: خبرهای درزیافته حاکی از آن است که دادگاه فدرال فردا دوشنبه نتایج انتخابات را تأیید خواهد کرد. دادگاه فدرال با فشارهای خارجی روبروست. اگر رسیدگی به اعتراضات در حوزه اختیارات این دادگاه نبود، می بایست این را در جلسه اول اعلام می کرد. اسناد و مدارکی که طرفهای معترض به نتایج انتخابات داده اند بر ملاحظات دقیق فنی مبتنی است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 6 دی 1400 - 9:40:49