شیخ نعیم قاسم : رئیس بانک مرکزی باید محاکمه شود

شنبه 20 آذر 1400 - 19:38:0
شیخ نعیم قاسم : رئیس بانک مرکزی باید محاکمه شود

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، رئیس بانک مرکزی را مسؤول اتفاقات رخ داده در کشور در پی وخامت اوضاع اقتصادی دانست و خواستار محاکمه وی شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز شنبه در سخنانی به مناسبت جشن ولادت حضرت زینب (س) گفت مقاومت در لبنان به یکی از اصول غیرقابل تغییر و بخش جدایی ناپذیر لبنان قدرتمند و جزو لاینفک سه گانه ارتش، ملت و مقاومت تبدیل شده است.

نعیم قاسم در ادامه به انتخابات پیش روی لبنان اشاره کرد و گفت: ما به هر طریقی به دنبال این بودیم که مراحل برگزاری انتخابات در موعد مقرر برگزار شود، این در حالی است که در داخل کشور کسانی هستند که می‌گویند حزب الله انتخابات نمی‌خواهد.

وی با بیان اینکه مخالفان مقاومت نگران انتخابات آینده هستند و ممکن است نتیجه‌ای را که انتظار دارند به همراه نداشته باشد، تصریح کرد مخالفان بر این اساس سعی می‌کنند اتهامات نادرستی را به ما بزنند. 

نعیم قاسم در پایان با اشاره به بحران اقتصادی لبنان و لزوم محاکمه رئیس بانک مرکزی گفت: ریاض سلامه مسؤول اتفاقات جاری است و باید پاسخگو باشد تا این بحران که روز به روز بدتر می‌شود، پایان یابد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 20 آذر 1400 - 19:37:43

دسته بندی :