الکعبی:

دبیرکل جنبش نجباء عراق: انتقام خون شهیدان سلیمانی و مهندس را می‌گیریم

جمعه 19 آذر 1400 - 8:30:46
دبیرکل جنبش نجباء عراق: انتقام خون شهیدان سلیمانی و مهندس را می‌گیریم

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق با تاکید بر اینکه مبارزه با آمریکا وظیفه‌ای دینی و ملی است، گفت: انتقام خون شهیدان سلیمانی و مهندس را خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  به نقل از المیادین، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجباء عراق گفت که آمریکا به دلیل ارتکاب جنایات علیه رهبران عراق و ملت این کشور بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.وی با تاکید بر اینکه مبارزه با آمریکا وظیفه ای ملی و دینی است، افزود: آمریکا حتی اگر عراق را ترک کند دشمن ما باقی خواهد ماند و در هر وجب از خاک کشورمان از او انتقام خواهیم گرفت.
الکعبی تصریح کرد: اظهارات مسئولان آمریکایی نشان می دهد که آنها از عراق عقب نشینی نکرده اند.وی با اشاره به ضرورت حفظ گروههای مقاومت به عنوان یکی از نقاط قوت عراق افزود: گروههای سیاسی نباید مقاومت و حشد شعبی را وارد اختلافات خود کنند.دبیرکل جنبش النجباء با اشاره به ایستادگی گروههای مقاومت در برابر گروه تررویستی داعش علیرغم امکانات محدودشان گفت: آمریکا کمک به عراق برای مقابله با داعش را نپذیرفت و این را مشکلی داخلی دانست.الکعبی افزود: سلاح مقاومت کابوس آمریکا و اسرائیل است و آنها تلاش میکنند این سلاح را پشتوانه ملت عراق است از ما بگیرند.
وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین و قدس در وجدان مقاومت زنده است، افزود: چگونه میتوانیم از مقاومت دست برداریم در حالی که آمریکا اقتصاد و نفت و اموال ما را تحت سلطه خود قرار داده است؟
دبیرکل جنبش النجباء در ادامه گفت: اگر مقاومت و حشد شعبی نبودند اوضاع عراق و منطقه امروز متفاوت بود.
الکعبی افزود: انحلال حشد شعبی تمایل آمریکا، عربستان، امارات، و اسرائیل است.وی گفت که هدف سازمان ملل در عراق ایجاد فتنه و شعله ور کردن آتش جنگ های داخلی است.
الکعبی گفت: تحویل سلاح مقاومت به معنای تحویل دادن عراق به آمریکایی ها و اسرائیلی ها است و ما چنین کاری نخواهیم کرد.دبیرکل جنبش النجباء افزود: قدس نماد اسلام است و همه ما باید برای آزادی قدس تلاش کنیم. وی اظهار داشت: ما وعده دادیم که انتقام خون شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدا را خواهیم گرفت.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


پنج شنبه 18 آذر 1400 - 20:47:8