نماینده حزب الله : جنگ انتخاباتی آمریکا علیه مقاومت آغاز شده است

دو شنبه 8 آذر 1400 - 10:8:22
نماینده حزب الله : جنگ انتخاباتی آمریکا علیه مقاومت آغاز شده است

تهران - الکوثر : عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله گفت، آمریکاییها جنگ سیاسی علیه جریان مقاومت را کلید زده‌اند تا بتوانند کرسیهای جریان مقاومت را کاهش دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد، آمریکا از طریق جمعیتها و برخی از احزاب تحت حمایت خود در لبنان، عناوین سیاسی را مطرح کرده است؛ احزابی که هیچ برنامه اقتصادی برای مردم لبنان ندارند.

فضل الله تصریح کرد، این احزاب هیچ طرحی برای توقف سقوط پول لبنان، حل مشکل برق، ایجاد شغل و حمایت از تولید ندارند و آمریکا نیز در انتخابات آتی، در پی حمله به مقاومت و سلاح آن است.

این نماینده حزب الله خاطر نشان کرد، حمله به مقاومت، عنوان جنگ سیاسی است که آمریکاییها علیه حزب الله آغاز کرده‌اند و آنها برای رسیدن به اهداف خود، بر روی اعمال فشار به اقتصاد و مسائل مالی لبنان حساب باز کرده‌اند تا باعث سرخوردگی مردم شوند و بدین ترتیب از مشارکت در انتخابات منصرف شوند.

این نماینده لبنانی گفت، دولت آمریکا، مداخله آشکاری در لبنان دارد و در حال حاضر وارد جنگ انتخاباتی شده است و از کسانی حمایت می‌کند که فاسدان بزرگی هستند و حامی نفوذ این افراد در داخل حکومت هستند، ولی جز شکست عایدی نخواهد داشت.

فضل الله تاکید کرد، حزب الله وعده انتخاباتی نمی‌دهد، بلکه برنامه ملی برای حل مشکلات کشور ارائه خواهد کرد؛ زیرا خدمت به مردم، هیچ ربطی به انتخابات ندارد، بلکه یک وظیفه دینی و اخلاقی است.

پارلمان لبنان ششم آبان ماه گذشته، قانون برگزاری انتخابات زودهنگام را تأیید کرد. بر اساس این قانون، انتخابات لبنان به جای هشتم ماه می (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) در ۲۷ مارس (هفت فروردین ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 8 آذر 1400 - 10:7:50