دستور «هنیه» برای بسیج حداکثری درمقابل اقدام انگلیس علیه حماس

شنبه 6 آذر 1400 - 12:59:55
دستور «هنیه» برای بسیج حداکثری درمقابل اقدام انگلیس علیه حماس

تهران - الکوثر : مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از دستورات «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش برای بسیج حداکثری حمایت از مسأله فلسطین در قبال اقدام اخیر انگلیس علیه حماس خبرداد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، پارلمان انگلیس روز جمعه  با تروریستی اعلام کردن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت کرد. با این موافقت، تمام فعالیت‌های این جنبش در انگلیس ممنوع  اعلام شد.

 «طاهر النونو» مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت، این اقدام انگلیس علیه حماس، با فشار لابی اسرائیلی انجام شده و لندن با این کاردر واقع حمایت خود را از پروژه رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده است.

النونوافزود، غرب دریافته که مقاومت فلسطین و در رأس آن حماس در موضوع کسب حمایت بین‌المللی به پیشرفت رسیده است ، درحالیکه رژیم صهیونیستی با اقدامات اخیرش نمی‌تواند مشروعیت کسب کند.

مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بابیان اینکه، این جنبش  مواضع خود را تغییر نخواهد داد و به تصمیم انگلیس بی توجه خواهد بود تصریح کرد، اسماعیل هنیه، دستوراتی برای بسیج حداکثری مواضع حمایتی از مسأله فلسطین بویژه در سطح کشورهای عربی داده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 6 آذر 1400 - 12:59:44

پربازدیدها