حماس:عملیات قدس، گواه تداوم انتفاضه تا نابودی اشغالگران است

پنج شنبه 27 آبان 1400 - 11:44:28
حماس:عملیات قدس، گواه تداوم انتفاضه تا نابودی اشغالگران است

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی، گواه ادامه انتفاضه و مقاومت ملت فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) در بیانیه‌ ای عملیات ضدصهیونیستی «عمر ابوعصب» جوان فلسطینی در قدس را تبریک گفته و اعلام کرد، این عملیات  ثابت کرد رژیم صهیونیستی به رغم همه سیاست‌های جنایتکارانه خود در توقف انتفاضه ملت فلسطین عاجز است.

قاسم تصریح کرد، عملیات ضدصهیونیستی قدس و شهادت مجری آن، نماد رویارویی بزرگ ملت فلسطین و مقاومت آن با رژیم اشغالگر است و این نبرد جز با پیروزی ملتی که صاحب سرزمین، حق و تاریخ فلسطین است، تمام نمی‌شود.

جنبش المجاهدین فلسطین نیز گفت، بیت المقدس و قهرمانان آن الگوی مقاومی برای مردم فلسطین هستند که با تمام ابزارهای موجود با اشغالگران مقابله می‌کنند و همچون سدی غیر قابل نفوذ در برابر تمام توطئه‌های صهیونیست‌ها که هدفشان تضعیف مقدسات و سرزمین فلسطین است، می‌ایستند.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد،عملیات های شهادت طلبانه در چارچوب واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران انجام می‌شود و تاکیدی بر اتخاذ گزینه مقاومت است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، «عمر ابوعصب» جوان فلسطینی در بخش قدیمی قدس با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست حمله کرد که در این حمله  دستکم دو نیروی پلیس اسرائیل زخمی شدند و حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.

این جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به رگبار بسته شد و سپس پیکر او به مکانی نامعلوم منتقل شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 27 آبان 1400 - 11:44:21