نبیل قاووق: پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است

یک شنبه 23 آبان 1400 - 7:49:53
نبیل قاووق: پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است

تهران - الکوثر : عضو شورای مرکزی حزب الله با بیان اینکه پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است، تأکید کرد: هدف از سلاح مقاومت، مقابله با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ نبیل قاووق  گفت: هدف از سلاح مقاومت، مقابله با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود و هیچ کسی نمیتواند این رویکرد و مسیر را تغییر دهد. فشارها, بحرانها و دخالتهای خارجی هر چه باشد، اولویت مقاومت کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با تجاوزگریهای دشمن صهیونیستی خواهد بود و ما به ملت خود وعده میدهیم مقاومت پیروزی بزرگتری از پیروزهای سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ کسب خواهد کرد.

شیخ قاووق که در همایش حزب الله برای قدردانی از خانواده شهدای مقاومت اسلامی در مرکز سیاحتی - جهادی شهید قاسم سلیمانی در منطقه «وادی السلوقی» سخنرانی میکرد، تأکید کرد: کمیّت و کیفیت قدرت مقاومت از سال ۲۰۰۶ بیشتر شده است و مقاومت امروز به دژ مستحکم سراسر وطن و کل هموطنان در همه مناطق و طوایف لبنان تبدیل شده است. در حال حاضر مقاومت به سرفصل کرامت، مجد، عزت و افتخار همه ملتهای عربی تبدیل شده است.

این عضو ارشد حزب الله ادامه داد: منطقه جنوبی لبنان به برکت معادله ارتش، ملت و مقاومت امروزه به خاکریز نخست دفاع از کرامت و حاکمیت ملی کشور تبدیل شده است. ما هر گز یک ذره کوتاهی در قبال این کرامت را نمیپذیریم زیرا کرامتی که با خون محافظت شده باشد، مقدستر از آن است که هیچ کسی بتواند ذرهای در آن خلل ایجاد کند.

شیخ نبیل قاووق درباره رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گفت: این رزمایش، خنجر به قلب قدس، ملت فلسطین و قلب همه ملتهای منطقه است چرا که دشمن صهیونیستی را برای تجاوز بیشتر به لبنان و فلسطین جسور میکند. این رزمایش، لکه ننگی بر پیشانی سازشکاران و عادی سازان روابط با دشمن صهیونیستی است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


شنبه 22 آبان 1400 - 20:41:54