هشدار جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیستها

شنبه 15 آبان 1400 - 18:46:30
هشدار جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیستها

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیستها هشدار داد، اگر یکی از اسیران فلسطینی به شهادت برسد، این رژیم تاوان سنگینی خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه در جمع فلسطینیانی که برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی مقابل دفتر صلیب سرخ در غزه تجمع کرده بودند، سخنرانی کرد.

البطش گفت: دشمن صهیونیستی بداند ، این جنبش هرگز اسرای اعتصاب‌کننده غذا را تنها نخواهد گذاشت و نهایت تلاش خود را برای آزادی آن‌ها بکار خواهد بست.

البطش از میانجی‌گران خواست که اقدام فوری جهت نجات اسیرانی که دست به به اعتصاب غذا زده اند و توقف اقدامات ظالمانه علیه اسرای در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی به عمل آورند.

پس از فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در ششم سپتامبر و ضربه وارد شده به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی، این رژیم اقدامات سخت‌گیرانه علیه اسرای فلسطینی را تشدید کرده است.

برخی از اسرای فلسطینی دربند زندانهای رژیم صهیونیستی در اعتراض به اقدامات سختگیرانه اداره زندانهای این رژیم مدتی است که دست به اعتصاب غذا زده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 15 آبان 1400 - 18:44:20