اذعان ژنرال صهیونیست به توان موشکی بالای حزب الله

پنج شنبه 13 آبان 1400 - 10:20:4
اذعان ژنرال صهیونیست به توان موشکی بالای حزب الله

تهران- الکوثر: فرمانده عملیات جبهه داخلی رژیم صهیونیستی درباره ظرفیت و توان موشکی جنبش حزب الله لبنان در صورت وقوع درگیری، هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از المیادین، «اوری گوردین» گفت: حزب الله در صورت وقوع درگیری روزانه هزاران موشک شلیک خواهد کرد.

در همین رابطه روزنامه عبری زبان «معاریو» پیش تر در گزارشی نوشته بود: ارتش اسرائیل چندین سناریو در خصوص جنگ با حزب الله را پیش بینی کرده که مهمترین آنها حمله به مخازن حاوی مواد شیمیایی خطرناک در شهر حیفا و همچنین آسیب این بندر با موشک های نقطه‌زن از لبنان است.

معاریو اضافه کرده بود که تفاوت اصلی شرایط کنونی با جنگ سال ۲۰۰۶ آن است که حزب‌الله امروز موشک‌های نقطه‌زن در اختیار دارد که این مسأله در درگیری‌ آینده بسیار حایز اهمیت است.

شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز پیش تر گزارش داده بود که برآورد پدافند هوایی ارتش این رژیم این است که در درگیری های آتی در مرزهای شمالی یا مرزهای غزه، حماس و حزب الله از پهپادهای انتحاری علیه این رژیم استفاده خواهند کرد.

همچنین بارها مقام های نظامی رژیم صهیونیستی از حملات گسترده موشکی حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی در صورت وقوع یک رویارویی مستقیم هشدار دادند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 13 آبان 1400 - 9:41:25