سردرگمی ائتلاف سعودی در پی پیروزی های ارتش یمن

سه شنبه 11 آبان 1400 - 10:42:14
سردرگمی ائتلاف سعودی در پی پیروزی های ارتش یمن

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن تاکید کرد، پیروزی‌های اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور، موجب سردرگمی ائتلاف سعودی شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، علی القحوم عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت : پیروزی‌های یمنی ها، ائتلاف سعودی را دستپاچه کرده و همه طرح‌های آن را ناکام گذاشته است.

القحوم افزود : شجاعت یمنی ها، پیروزی‌ها و قدرت بازدارندگی و حملات موشکی و پهپادی ائتلاف سعودی، کشور‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی را سردرگم کرده و همه طرح‌های استعماری و توطئه‌های شیطانی آن‌ها را شکست داده است.

عربستان‌‌ با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن بیش از شانزده هزار یمنی، زخمی شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.

گفتنی است، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن  نیز با انجام عملیات متعدد توانسته اند مناطق زیادی ازاین کشور را از متجاوزان  بازپس بگیرند و اخیرا دور جدیدی از عملیات آزادسازی استان و شهر مأرب را هم  به عنوان قلب دولت مستعفی آغاز کرده ‌اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 11 آبان 1400 - 10:37:12

دسته بندی :