نماینده حزب الله: سیاست باج گیری را نمی پذیریم

سه شنبه 11 آبان 1400 - 9:33:7
نماینده حزب الله: سیاست باج گیری را نمی پذیریم

تهران - الکوثر : عضو فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد، سیاست باج گیری و سیاست دیکته کردن قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمد فنیش» عضو فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان گفت: ما همچنان به منافع لبنان و مقدسات خود پایبند خواهیم بود و از مسایل مظلومان حمایت خواهیم کرد زیرا این کار، بخشی از تعهد دینی، اخلاقی، انسانی و ملی ماست.

عضو فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد ، کشورش در مسیر کسانی که به دنبال عادی سازی روابط هستند، حرکت نخواهد کرد زیرا مردم لبنان به حفظ اراده آزاد خود باور دارند.

«عبدالله بو حبیب» وزیر امور خارجه لبنان نیز امروز گفت: اختلاف بین کشورهای دوست با تحمیل زور حل نمی‌شود و این درباره لبنان و عربستان نیزصدق می‌کند.

در پی اظهارات اخیر «جورج قرداحی» وزیر اطلاع‌رسانی لبنان در یک برنامه  تلویزیونی که حمله کشورهای ائتلاف سعودی علیه یمن را محکوم کرده  و گفته بود، انصارالله طی سالها جنگ  تنها از مردم خود دفاع  کرده است، عربستان دراعتراض به این اظهارات سفیر خود در بیروت را فراخواند و سفیر لبنان را اخراج کرد. 

کویت، بحرین و امارات نیز در دنباله روی از عربستان سفرای خود در بیروت را احضار کردند. بحرین و کویت همچنین به سفیر و کاردار لبنان فرصت دادند تا خاک این کشورها را ترک کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 11 آبان 1400 - 9:32:52

دسته بندی :