حزب‌الله : لبنان ذلیل هیچ کشوری نیست

یک شنبه 9 آبان 1400 - 16:58:47
حزب‌الله : لبنان ذلیل هیچ کشوری نیست

تهران - الکوثر : نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد، لبنان ذلیل عربستان سعودی، امارات و یا هیچ کشور دیگری نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله امروز یکشنبه با اعلام اینکه پوچ خواندن جنگ یمن کمترین توصیفی است که می‌توان برای این جنگ وحشیانه به کار برد، گفت تضعیف، ارعاب یا تضعیف کرامت ملی لبنان از سوی هر کشوری مردود و محکوم است.

دعموش تصریح کرد، اگر برخی سیاستمداران لبنانی اجیر شده وبرخی رسانه‌ها و اصحاب رسانه در لبنان کرامت خود را فروخته‌اند وبرای پول در مقابل آل‌سعود تعظیم کرده‌اند، اما اکثریت ملت لبنان کرامت دارند، با پول خرید و فروش نمی‌شوند و در برابر باج خواهی می‌ایستند.

شیخ دعموش در ادامه گفت، حمله اخیر سعودی به لبنان دلیل شکست وسردرگمی سیاسی است وآنها می‌خواهند با این کار بر شکست پروژه‌های خود در لبنان ونیز شکستشان در یمن و مأرب سرپوش بگذارند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد، هر کسی که از ملت مظلوم یمن دفاع کند انسانی شریف است که در کنار حق ایستاده وحرف حقش را در برابر حاکمی قاتل وظالم می‌زند.

شیخ دعموش افزود،حمله رژیم سعودی به یمن تجاوزی  است که برابر با تروریسم و وحشی‌گری تجاوز مستمر صهیونیست‌ها علیه فلسطین وملت مظلوم آن است. سعودی هیچ راهی جز اعتراف به شکست در برابر پابرهنه‌های ملت مظلوم یمن وتوقف این جنگ وحشیانه ندارد.

«جورج قرداحی» وزیر اطلاع رسانی لبنان دوشنبه گذشته در یک برنامه ضبط شده تلویزیونی ضمن محکوم کردن اقدامات و جنگ‌های ائتلاف متجاوز سعودی در یمن گفت جنگ یمن یک جنگ بیهوده است و باید متوقف شود و ملت یمن از خود دفاع می‌کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 9 آبان 1400 - 16:58:36

دسته بندی :