شیخ نعیم قاسم: حزب القوات اللبنانیه مسئول کشتار الطیونه است

چهار شنبه 28 مهر 1400 - 17:21:53
شیخ نعیم قاسم: حزب القوات اللبنانیه مسئول کشتار الطیونه است

تهران- الکوثر: معاون دبیر کل حزب الله لبنان حزب القوات اللبنانیه، که تحت امر سمیر جعجع در منطقه الطیونه در بیروت است را مسئول مادی و میدانی قتل عام در الطیونة دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از اعضای حزب الله لبنان و جنبش امل در کمین روز پنجشنبه گذشتۀ حزب تحت امر سمیر جعجع در منطقه الطیونه در بیروت یعنی حزب القوات اللبنانیه، تأکید کرد این حزب، مسئول مادی و میدانی قتل عام در الطیونة است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، شیخ نعیم قاسم دیروز در مجلس ترحیم شهید مریم فرحات و محمد السید در منطقه الشیاح خاطر نشان کرد اتهام زنی به هر طرفی بر اساس اسناد و مدارکی است که تحقیقات آن‌ها را آشکار خواهد کرد.

شیخ نعیم قاسم گفت: «ما منتظر تحقیق برای مشخص کردن جنایتکاران میدانی هستیم، اما منتظر تحقیقات نخواهیم ماند تا طرفی را که در پشت جنایتکاران قرار دارد و آن طرف هم حزب القوات اللبنانیه است، مشخص شود و این - پشتیبانی القوات اللبنانیه از جنایتکاران- قطعی است. آنان از روی عادت در سطح اجرایی، جنایتکار هستند، اما اینکه جنایتکاران به مسئولان وصل هستند این نیاز به پیگیری دارد. مسئولیت ما به عنوان حزب الله و جنبش امل آن است که تحقیقات را پیگیری کنیم. مسئولیت شما هم آن است که از خط مشی رهبری تان در مسیر اداره این پرونده حمایت کنید. ما در این پرونده پیروز هستیم. ما با شهدایی که دادیم پیروزیم. با جلوگیری از جنگ داخلی پیروزیم. با بازخواست از جنایتکاران و نیز با جلوگیری از اجرای طرحی که می‌خواستند ما را به آن بکشانند پیروزیم.»


 

آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


چهار شنبه 28 مهر 1400 - 16:54:54