هشدار آیت الله عیسی قاسم: لزوم هوشیاری بحرینی ها در مقابل تفرقه افکنی دشمنان

یک شنبه 25 مهر 1400 - 18:30:9
هشدار آیت الله عیسی قاسم:  لزوم هوشیاری بحرینی ها در مقابل تفرقه افکنی دشمنان

تهران- الکوثر: آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر جنبش اسلامی بحرین درباره تلاش‌ها برای ایجاد شکاف و تفرقه افکنی میان مردم این کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثربه نقل از تلویزیون اللؤلؤه، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر جنبش اسلامی بحرین درباره تلاش‌های سیاسی دشمنان و عوامل آنان برای ایجاد شکاف میان مردم این کشور با هدف پراکنده کردن بحرینی‌ها و دور کردن آن‌ها از آرمان‌ها هشدار داد.

 


آیت الله شیخ عیسی قاسم با اشاره به تلاش‌های دشمنان و عوامل آنان برای اختلاف افکنی در میان مردم بحرین به بهانه‌های مختلف از جمله موضوع سازش بین رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی تأکید کرد حمله به اسلام شدت گرفته و هدفش نیز مخدوش کردن اسلام و کنار زدن آن است و آن‌هایی که در این حمله شرکت دارند نیرو‌های طاغوتی و داخلی وگروه‌های توطئه گری مانند داعش هستند که به اقدامات جاهلانه و خونریزی و هتک حرمت اسلام ادامه می‌دهند.
وی افزود هر مؤمنی باید در قبال دینش غیرت داشته باشد و هر قلم آگاهی بخشی نیز می‌باید به یاری دین بیاید و هر زبان گویایی نیز باید به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر عمل کند و هر حزب اهل ایمان و رسالت نیز باید اسلام را به نسل حال و آینده معرفی کند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


یک شنبه 25 مهر 1400 - 14:12:31

پربازدیدها