پیام دبیرکل الوفاق به آیت‌الله عیسی قاسم از زندان منامه

دو شنبه 19 مهر 1400 - 18:53:46
پیام دبیرکل الوفاق به آیت‌الله عیسی قاسم از زندان منامه

تهران- الکوثر: شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با ارسال پیامی از داخل زندان جو منامه خطاب به رهبر معنوی انقلاب بحرین، با او برای پایداری در مسیر حق و عدالت طلبی تجدید پیمان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از ایکنا، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که در زندان رژیم آل خلیفه در منامه به سر می‌برد به آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین پیامی فرستاد که متن آن در ادامه آمده است:

خدمت حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم (حفظه الله)
السَّلامُ عَلَيْكُم ورَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكاتُهُ

جمع الله بكَ الشَّملَ بِالخير(خداوند ما را دوباره در خير و نیکی در جوار شما جمع كند)

بر آنچه خداوند رهنمون شما است حرکت کنید که دست‌های ما در این راه در دستان شماست.
ما شما را بنده‌ای صالح، فقیهی متقی، زاهد، حکیم، بصیر، صبور، صادق و عالم به مسائل زمانه‌ات یافته‌ایم، چنانکه هیچ غموض و شبهه‌ای در امور زمانه به شما هجمه و احاطه نمی‌کند.

شما را مطیع امر خداوند سبحان و متعال یافته‌ایم که در این راه عیب‌تراشیِ عیب‌جویان جلو دارتان نیست. همچنان که شما را رهبری میهن‌پرست، رحیم و مهربان و دوستدار وطن یافته‌ایم که با جدیت، سخت‌کوشی و اخلاص در طول حیاتتان برای سربلندی میهن، پیشرفت آن و خیر و خوبی همه فرزندانش کوشیده و عمل نموده‌اید.

شما همیشه با پایبندی به حرکت مسالمت آمیز و متمدنانه دعوت کننده به حق، عدالت، انصاف و مساوات بوده‌اید.
قلب و دست شما همیشه برای مذاکره و گفت‌وگو در جهت دستیابی به منافع عمومی و آرمان‌های مردم باز بوده، آرما‌‌ن‌هایی برخاسته از انسانیت و متمثل در مشارکت سیاسی حقیقی که مردم را قادر سازد اداره امور تشریعی (مقننه) و تنفیذی (مجریه) خود را شخصا به دست گیرند و اصلاحات حقیقی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و همچنین امنیت و ثبات و توسعه پایدار محقق گردد.

ما شما را چراغ هدایت یافته‌ایم، پس بر خدا توکل کنید و راهنما و هدایتگر آنانی باشید که لبیک گوی شمایند. خداوند در آنچه خیر مردم و دین و دنیای آنها در آن است و اصلاح امورشان و امور ملت و میهن در حال و آینده، یار و یاور شما است ان شاء الله.

علي سلمان
زندان جو

یازدهم اکتبر ۲۰۲۱ (برابر با ۱۹ مهر ۱۴۰۰) 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 19 مهر 1400 - 18:49:2