شب رویایی کشتی فرنگی؛ دو طلا و دو فینالیست

یک شنبه 18 مهر 1400 - 8:57:21
شب رویایی کشتی فرنگی؛ دو طلا و دو فینالیست

تهران - الکوثر : تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز شنبه را رویایی در نروژ سپری کرد و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلو و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلو که به فینال راه پیدا کرده بودند، با شکست رقبای خود به مدال طلای مسابقات جهانی دست یافتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، از سوی دیگر در سه وزن پایانی هم اتفاقات خوبی برای تیم محمد بنا رقم خورد. میثم دلخانی در وزن 63 کیلو و محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلو با نمایشی فوق العاده راهی فینال شدند وامروز یکشنبه برای کسب مدال طلا تلاش می‌کنند.

شنبه شب در ادامه رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در نروژ ، محمد هادی ساروی در دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر اسلو مقابل "  الکس زوکه "  از مجارستان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و ایران را صاحب نخستین مدال طلای  رقابت‌ها   کرد.

 علی اکبر یوسفی نیز  در فینال وزن 130 کیلوگرم  به مصاف زورابی گدخوری دارنده مدال برنز اروپا از روسیه رفت که با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید تا برای نخستین بار طلای سنگین وزن را کسب کرده و تاریخ‌ساز شود. 

در پایان مسابقات روز سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، میثم دلخانی و محمدرضا گرایی در اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 18 مهر 1400 - 8:57:13

دسته بندی :